למה מומלץ לבחור במיילצ'ימפ עבור אימייל מרקטינג?

כאשר אנחנו נכנסים אל תוך העולמות של שיווק באמצעות דואר אלקטרוני, או בשמו המוכר יותר – אימייל מרקטינג אזי שישנה פלטפורמה טובה מאוד אשר כדאי שתכירו, ואנחנו כמובן מדברים על מיילצ'ימפ. התפקיד החשוב ביותר של מיילצ'ימפ הינו לשלוח מיילים בצורה אוטומטית, דבר שבסופו של יום עשוי להרים כלפי מעלה את הרווח העסקי שלכם בתור בעלי עסקים. בשורות הבאות, נרחיב עוד על מילצ'ימפ, מה זה בדיוק מיילצ'ימפ, כיצד משתמשים במיילצ'ימפ, וכמובן, למה כדאי לנו לבחור במיילצ'ימפ עבור שיווק באמצעות דואר אלקטרוני כיום.

בתור התחלה – מה זה מיילצ'ימפ

מיילצ'יפ על פי הדרתה, היא למעשה ספק אשר מעניק שירותים של דואר אלקטרוני, כזה שנועד ונוצר על מנת לסייע לבעלי עסקים לשווק באינטרנט את העסק שלהם. מיילצ'ימפ היא לא דבר חדש, ולמעשה, החברה הוקמה כבר בשנת 2001, והיא שמרה על רלוונטיות לאורך כל השנים עד להיום. למעשה, מדובר במערכת סופר מתקדמת המשלבת מגוון של כלים בתחום שיווק, הפרסום וניהול של רשימו תפוצה במייל. מדובר במערכת בה עושים שימוש בכל העולם ומה שיפה בה, הוא שאנחנו יכולים לחבר אותה לאתר שאנחנו מנהלים באופן שוטף, וזאת בהתאם לכלים שאנחנו עושים בהם שימוש. יש היום גם, זאת בדומה לוורדפרס כל מיני סוגים של כלים שמקלים על תהליכי אינטגרציה. בעזרת המערכת הזו אנחנו יכולים לבנות רשימת תפוצה וגם לנהל אותה כמו שרוצים ועל פי הצרכים שלנו, לשלב כל מיני תבניות לדפי הנחיתה שלנו, למיילים וגם למטרות של דיוור אחרות. היא משלבת מערכת CRM באמצעותה אנחנו יכולים לנהל את הלקוחות שלנו, לשלב כלים המאפשרים לבצע קידום ושיווק יעיל יותר ברשתות החברתיות וגם לאסוף ולנתח נתונים רלוונטיים לעסק שלנו ועל פי אותם נתונים לבצע שינויים כאלה ואחרים. 

מה היא החשיבות של שיווק באמצעות דואר אלקטרוני כחלק מאסטרטגיית השיווק העסקי של העסק שלכם?

נתחיל מזה שכל בעל עסק צריך להתעסק בשיווק. שיווק הוא למעשה מה שמסייע לעסק שלנו להיות בתנועה בלתי פוסק, להגדיל את קהל הלקוחות הקיים, ולשמור על קהל הלקוחות העדכני. שיווק באמצעות דואר אלקטרוני הוא נהדר לעסקים, ובעיקר עבור העסקים הקטנים והעצמאיים שבינינו. שיווק באמצעות דואר אלקטרוני, הוא כזה שמסייע לבעלי עסקים – לשמור על קשר עם מאגר הלקוחות הקיים, להגיע ללקוחות חדשים, ולשווק ולמכור מוצרים או שירותים שמוצעים בעסק שלכם.

נתונים מעניינים על מיילצ'ימפ

  • מיילצ'ימפ מחזיקה בידה כ12 מיליון לקוחות פעילים
  • מיילצ'ימפ מגדילה את ההכנסה לאלפי בעלי עסקים בעולם
  • מיילצ'ימפ מחזיקה בידה בשישים אחוזים מכלל תעשיית השיווק באמצעות דואר אלקטרוני בעולם 

לסיכום, אם אתם עדיין לא עובדים עם המערכת הזו, שווה לשקול בחיוב להכניס אותה לחלק מהפעילות השיווקית החודשית שלכם ולתכנן אסטרטגיות על פיה.