למה חשוב לעצב את החתימה הדיגיטלית שלכם?

לפני 30 שנים, כאשר עולם המחשבים והדיגיטל היה קיים, אך שונה ממה שאנו מכירים אותו כיום, היו פחות אנשים ועסקים שהשתמשו במחשבים לצורך ניהול העסק שלהם. כל החתימות היו אז ידניות ומכיוון שהיו פחות משתמשים, הנושא של הבידול היה פחות חזק. כיום, כאשר כל העולם משתמש בעולם הדיגיטלי, הנושא של הבידול נמצא בכותרות ולכן לחתימה האישית שלכם במייל יש המון משמעות על מי אתם כאנשי מקצוע. במאמר הבא נסביר למה חשוב לעצב חתימה דיגיטלית ואיך תדעו לעשות זאת בצורה מקצועית.

למה חשוב לעצב את החתימה הדיגיטלית שלכם?

החתימה שלכם מעידה על אנשי המקצוע שאתם והיא מספרת למי שנמצא בצד השני של המייל, אך לא ראה אתכם מעולם, עם מי הוא מדבר. האם מדובר בעובד או מנהל רציני בעבודתו? האם בחתימה שלו יש את כל הפרטים המאפשרים יצירת קשר עמו? באילו צבעים החתימה מאופיינת? האם הצבעים שלה כחולים המבטאים ביטחון? האם הצבעים שלה הם שחור וזהב המבטאים יוקרה? לכל אלו יש משמעות גרפית. מעצבים גרפיים לומדים את הדברים החשובים האלו כאשר הם עושים קורס פוטושופ. העיצוב של החתימה הוא חלק מהבידול שלכם וככל שהחתימה שלכם תהיה שונה בנוף ותשדר באופן מדויק את מה שאתם רוצים שהיא תשדר, כך תהיו בולטים יותר ומובנים יותר כלפי האדם שנמצא מאחורי המייל ופונה אליכם.

על מה לשים דגש כשאתם מעצבים חתימה דיגיטלית?

הפרטים שלכם – אילו פרטים תרצו שיופיעו בתוך החתימה שלכם? האם תרצו שיהיה בה טלפון שלכם? האם תרצו שיהיה בה כתובת המייל שלכם? אולי תרצו להוסיף כתובת למשלוח דואר? האם תרצו להוסיף את השם המלא שלכם והתפקיד? כל הפרטים האלו מייצרים את האני המקצועי שלכם ולכן חשוב שהם יופיעו.

הצבעים – אילו צבעים תבחרו עבור החתימה שלכם? בעולם העיצוב משתמשים בתורת הצבעים שמלמדת כי לכל צבע יש משמעות. האם אתם מעוניינים בצבעים המשדרים ביטחון? אם זה הכיוון, בחרו בכחול. אם אתם מעוניינים לשדר עליזות ושמחה בחרו בגווני כתום ואם אתם מעוניינים לשדר יוקרה, בחרו בשחור וזהב. לכל צבע יש את ההגדרה שלו, חשבו מה מגדיר אתכם.

הפונט – איזה פונט תרצו שיאפיין את החתימה שלכם? בעולם העיצובי, יש מגוון רחב מאוד של פונטים, חלקם יותר עגולים וזורמים וחלקם יותר מרובעים ונוקשים. מה אתם מעוניינים לשדר? יש מקצועות שהנוקשות והרצינות מאוד חשובים עבורם ויש כאלו שדווקא הזרימה.

גודל הכתב – גודל הכתב מעיד על נוכחות וגם על פרופורציה. מהו גודל הכתב שיתאים עבורכם? האם כל מה שכתוב יהיה באותו הגודל? האם השם שלכם יהיה גדול יותר וכל השאר קטן?

התמונה – איזו תמונה תופיע מעל החתימה שלכם? חשוב לבחור תמונה שאתם מרוצים ממנה ובאיכות גבוהה.