לימודי משפטים לבעלי תואר שני

לימודי משפטים לבעלי תואר שני הינה תכנית לימודים המתמקדת בלימודי משפטים. התוכניות מיועדות לאנשים שכבר סיימו את התואר הראשון שלהם ומחפשים לעסוק במשפטים כמקצועם. מאמר זה ידגיש את הסוגים השונים של לימודי משפטים הזמינים, היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, ומה אתה יכול לצפות מהם.

תואר שני במשפטים (LLM)

תוכניות LLM מיועדות למי שרוצה להתמחות בתחום מסוים במשפטים או לקדם את הידע שלו בתחום מסוים. תארים אלו יכולים להימשך על ידי אנשי מקצוע המעוניינים לשנות קריירה או על ידי אלה שרוצים להמשיך בקריירה אקדמית בתחום. תואר LLM יכול גם לספק הזדמנות להתמחות בדיני הגירה או בדיני מס, בין היתר.

יתרונות:

– לספק התמחות בתחום עניין אח

 – לספק הזדמנויות לאקדמאים

– לספק הזדמנויות לאנשי מקצוע המעוניינים לשנות קריירה

– מספק הזדמנות לסטודנטים בינלאומיים המעוניינים ללמוד בחו"ל חסרונות:

תואר שני במשפטים הוא דרישת המינימום עבור רוב המשרות ההתחלתיות במשפטים. מספר בתי ספר לתארים מתקדמים מציעים תכנית לימודים מקיפה הכוללת גם עבודה בקורס וגם התנסות מעשית. זו יכולה להיות אופציה מצוינת למי שרוצה להמשיך בקריירה בתחום, אבל אין להם זמן או משאבים להשיג JD.

תכניות התואר השני משתנות מאוד בהתאם לסוג המשפטים שאתה מעוניין לעסוק בו, וישנן אפשרויות רבות עבור מי שרוצה להתמחות בתחום זה או אחר. לדוגמה, תוכניות מסוימות מתמקדות במשפט הבינלאומי, בעוד שאחרות מתמקדות בתחומים מסורתיים יותר כמו משפט פלילי או דיני תאגידים.

לימודי משפטים הם חלק חשוב ממערכת המשפט

הם מספקים מסגרת לפרשנות ויישום החוק. בתי ספר למשפטים מציעים תארים מתקדמים במשפטים למי שרוצה להיות עורכי דין, שופטים או חוקרים.

תוכניות לתואר שני במשפטים זמינות למי שכבר השיג תואר ראשון בתחום אחר אך עדיין מעוניין להמשיך בקריירה במשפטים. תוכניות אלו דורשות מהסטודנטים להשלים שנתיים נוספות של לימוד וניתן להשלים אותן בקמפוס או באינטרנט.

חלק מבתי ספר למשפטים מציעים תואר שני במשפטים למי שכבר יש לו תואר ראשון בתחום אחר. זוהי אפשרות מצוינת למי שרוצה להיות עורכי דין אבל לא רוצה ללמוד בבית ספר למשפטים במשרה מלאה או להתחייב לעבודת הקורסים הקפדנית.

תוכניות לתואר שני במשפטים מיועדות לאנשי מקצוע עובדים ומוצעות בפורמטים של ערב, סוף שבוע או מקוון. תוכניות אלה מספקות את ההזדמנות לזכות בתואר LLM על תואר ראשון ויש להן את הגמישות של השתתפות בשיעורים כשהיא עובדת בצורה הטובה ביותר עם לוח הזמנים שלך.

לימודי משפטים הם אופציה למי שרוצה להמשיך בקריירה במשפטים

התואר הפופולרי ביותר הוא רופא המשפטים (JD) שלוקח שלוש שנים להשלמתו. תואר זה זמין במוסדות ציבוריים ופרטיים כאחד.

יש גם אפשרויות אחרות למי שסיים תואר שני. אלו כוללים:

1) תארים ב-LLM, שלוקח שנה להשלמתם ומוצעים לרוב על ידי אוניברסיטאות פרטיות,

2) תארים JD/LLM, אשר לוקחים ארבע שנים להשלמתם ומוצעים לרוב על ידי אוניברסיטאות ציבוריות,

3) תארים JD/MBA, אשר לוקחים חמש שנים להשלמתם ומוצעים לרוב על ידי אוניברסיטאות ציבוריות,

4) תארים JD/MA במשפט בינלאומי או משפט השוואתי או לימודי האיחוד האירופי או לימודי סביבה או לימודי פיתוח, שלוקחים חמש שנים להשלמתם ומוצעים לרוב על ידי אוניברסיטאות ציבוריות.