שיווק דיגיטלי עם חתימה למייל

כל בעל עסק מכיר בחשיבותם של מהלכים שיווקיים וקמפיינים פרסומיים. עסקים גדולים ועסקים קטנים כאחד, רוצים להגיע לכמה שיותר לקוחות, להגדיל את החשיפה של הקהל הרחב לשירותים או למוצרים שלהם ולהגדיל את מחזור המכירות שלהם.

שיווק דיגיטלי עם חתימה למייל

רבים מבעלי העסקים מתחזקים קמפיין פרסומי כזה או אחר לקידום השירותים שלהם. אם זה קמפיין קידום בגוגל, קמפיין במדיה החברתית, יחסי ציבור קלאסיים או מודעות פרסום בעיתונות ו/או ברדיו.

לפני שאתם מוציאים את הכסף על קמפיין שיווקי נרחב, האם שמתם את דעתכם על הכלי הזמין והנגיש ביותר שנמצא בידיכם למיתוג העסק, שיווק ופרסום השירותים שלכם?

בואו נדבר קצת על שיווק דיגיטלי עם חתימה למייל ולמה אסור לכם לפספס אותו

אותה חתימה למייל שמחכה בתחתית של כל מייל שאתם שולחים ללקוחות, לספקים, לאנשי הקשר שלכם וכך הלאה. שלא כמו כל קמפיין פרסומי שהוא, העלויות של חתימה במייל הן אפסיות. והרווח? הרווח עצום: היא כוללת את שם העסק ושם בעלי החתימה ותפקידו, היא כוללת לוגו, תמונה וגם טלפון ודרכי התקשרות נוספות.

חתימת מייל מעוצבת, יכולה להיות אמצעי שיווק זול אך יעיל!

לדוגמא:

גם אם יש לכם עסק קטן, מה שקוראים "עוסק זעיר" – חתימת מייל שנשלחת עם המיילים שלכם באופן אוטומטי עם כל מייל שאתם שולחים – אם זה בהקשר עסקי ואם זה מייל כללי שאתם מפיצים לחברים, מכרים ומשפחה. נגיד מייל ששלחתם עם קריקטורה שנונה, מידע חשוב או סרטון מצחיק יישלח עם חתימת מייל שלכם, אותה חתימה שמכילה את שם העסק ופרטי ההתקשרות אתכם מופצת באופן אוטומטי לכל המכותבים למייל ויתרה מכך – גם לכל מי שהמייל הזה יועבר אליהם בהמשך. וכך, בלי הרבה מאמץ ובעלות סמלית כאמור, אתם משיגים חשיפה ויראלית לעסק שלכם.

טיפ: נתקלתם בסרטון מצחיק כזה? שלחו אותו לכל אנשי הקשר שלכם במייל עם חתימה למייל gmail או אאוטלוק, או כל שרת דואר אלקטרוני שאתם עובדים אתו והפיצו את הפרסום לעסק שלכם במהירות, בקלות ולא פחות חשוב – בזול!

איך מוסיפים חתימה למייל?

אנו ב- Emailed חתימה למייל מציעים שירותי עיצוב חתימה למייל במחירים אטרקטיביים. מעצבים גרפיים ומאיירים מנוסים יבנו עבורכם חתימת מייל מעוצבת שתתאים בול לעסק שלכם.

בחתימה ניתן כמובן לשלב:

  • תמונה שלכם או איור
  • לוגו
  • שמכם ושם העסק
  • דרכי התקשרות – טלפון, טלפון נייד, מספר פקס, כתובת מייל וכיו"ב
  • כתובת ודרכי הגעה ( לדוג' נ.צ בגוגל מפות או Waze )
  • קישור לאתר אינטרנט, דף פייסבוק ו/ או חשבון אינסטגרם

אולם מעבר לכך, אפשר ומומלץ, לשלב גם סיסמא שיווקית לעסק שלכם וכך באמצעות הוספת חתימה למייל אתם מרוויחים קמפיין שיווקי עבור מייל עסקי בקלות ובזול.

אנו מציעים שירותים שונים כמו:

  1. עיצוב חתימה למייל outlook 2013
  2. הגדרת חתימה באאוטלוק 2013
  3. הוספת חתימה למייל וואלה
  4. עיצוב חתימת מייל בג'ימייל

ושירותים רבים נוספים.

 התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם במענה מהיר, מקצועי ואדיב.

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *