עיצוב חתימה דיגיטלית אישית בג'ימייל

איך עיצוב חתימה דיגיטלית אישית בג'ימייל יכול לשדרג לך את העסק?

חתימה דיגיטלית מסחרית היא חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג של העסק שלך.

חתימה דיגיטלית, היא למעשה חתימה שמובנית לתוך גוף המייל ונשלחת עם כל תכתובת שלכם מחשבון המייל העסקי שעבורו הגדרתם את החתימה הדיגיטלית. בכל התקשרות התכתבות עם לקוחות, ספקים או שותפים עסקיים, מצורפת חתימה שיכולה לכלול את שם העסק, שם והגדרת התפקיד שלך, דרכי התקשרות שונות כמו מספרי טלפון וטלפון נייד, פקס, מייל, כתובת אתר, דף פייסבוק, אינסטגרם וכיו"ב.

עיצוב חתימה דיגיטלית אישית למייל

היתרון הגדול בחתימה דיגיטלית עסקית היא במיצוב שהיא מספקת לעסק:

  • כעסק מוכר ורציני
  • כעסק גדול
  • עסק מצליח

ברוב המקרים, עסקים מוסיפים לחותמת הדיגיטלית שלהם גם את הלוגו של החברה/ עסק כדי לבדל את המייל מעשרות המיילים שאנחנו מקבלים כל יום. כי בסופו של דבר, המטרה המרכזית של כל מהלכי המיתוג והשיווק, היא גם – כמובן, להעלות את אחוז המכירות בעסק ולהגדיל את קהל הלקוחות, אבל, מטרת הביניים החשובה היא לבדל את העסק שלנו מול עשרות ומאות עסקים אחרים שמספקים שירותים או מוכרים מוצרים דומים.

דרך חדשה ומדליקה לבדל את העסק היא באמצעות חתימה דיגיטלית מעוצבת אישית.

מהי חתימה דיגיטלית מעוצבת אישית?

רוצים להפוך את החתימה הדיגיטלית שלכם למשהו מיוחד באמת שאנשים ידברו עליו?

שלבו בחתימה הדיגיטלית שלכם עיצוב ייחודי – קריקטורה או איור שיגרום ללקוחות שלכם, לספקים ולכל מי שיקבל את המייל פשוט לעצור לרגע. אנחנו מציעים שירותי עיצוב חתימה דיגיטלית אישית בג'ימייל כחלק ממיתוג אישי שלם שכולל תמונת פרופיל לפייסבוק וגם תמונת פרופיל לווצאפ.

איך זה עובד?

אנחנו מייצרים עבורכם קריקטורה אישית בתהליך ייחודי, המשלב תוכנות גרפיות מתקדמות של עיבוד תמונה לציור.

את הקריקטורה האישית שלכם אנחנו משלבים בחותמת הדיגיטלית שלכם והופכים אותה לחלק בלתי נפרד מטביעת האצבע הדיגיטלית של העסק שלכם.

איך מתרחש תהליך יצירת קריקטורה מעוצבת אישית לג'ימייל שלכם?

אתם יכולים לשדרג את החותמת הדיגיטלית שלכם עם קריקטורה אישית מעוצבת בקלות ובנוחות.

אתם שולחים אלינו תמונת פרופיל שלכם במייל ( חשוב להקפיד על תמונה ברורה ובאיכות גבוהה). כאן המאיירים המקצועיים והמוכשרים שלנו נכנסים לתמונה ומתחיל תהליך יצירת קריקטורה.

באמצעות תכנת עיבוד תמונות, המאיירים מתחילים את המלאכה של להפוך תמונה לציור.

הם מסיימים את עיצוב החותמת שלכם, על ידי עיבוד תמונה בפוטושופ שכולל גם הוספת כיתוב על תמונה במידת הצורך.

רוצים לשדרג את החתימה הדיגיטלית שלכם?

התקשרו אלינו עוד היום, או השאירו פרטים פה באתר ואחד המאירים שלנו יחזור אליכם עם מענה מהיר, מקצועי ואדיב. אנו נסביר לכם על התהליך, נייעץ לכם בבחירת התמונה המוצלחת ביותר לעיבוד לציור ונלווה אתכם לאורך כל יצירת הקריקטורה. אנו מציעים ללקוחותינו שירותי ייעוץ בנושא החתימה הדיגיטלית והטמעתה במייל שלכם ללא תשלום נוסף. את החתימה נשלח לכם במייל בתוך 48 שעות בלבד. נוסף על כך, אנו ממליצים לשלב את הקריקטורה האישית גם בדפים העסקיים והאיישיים שלכם בפייסבוק, באינסטגרם ובוואצאפ להשלמת מהלך המיתוג המלא.

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *