מה זה חתימה אלקטרונית למייל ואיך היא עוזרת לנו?

קצת על החתימה למייל

בעולם של היום, כולנו משתמשים באימייל. מדובר בדרך פשוטה ליצור קשר עם גורמי עבודה, לקוחות וחברים. באמצעות האימייל נעביר קבלות והסברים על השירות שלנו ונקבל שאלות ענייניות מלקוחות. מדובר בכלי שימושי למדיי שמאפשר לעסקים כיום לפעול באופן יעיל ומיידי וחיינו ללא המייל, היו נראים אחרת ללא ספק.

כיום שרתי המייל מציעים לקהל הרחב להוציא חתימה אישית וקבועה למייל. התהליך הפשוט, התוצר המיידי והקישוט המיוחד שנוצר הופכים את הפיצ'ר הזה לאטרקטיבי במיוחד. אז מה אפשר לשים בחתימה למייל? ואיך היא בכלל עוזרת?

מה היתרונות בחתימה אלקטרונית למייל?

1. חתימה אינפורמטיבית למייל

בחתימה האלקטרונית של המייל שלכם תוכלו לשלב את כל פרטי הקשר אשר באמצעותם ניתן ליצור איתכם קשר – החל ממספר טלפון ועד לפרופיל פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. שילוב נכון של פרטי הקשר יהפוך את חוויית יצירת הקשר לפשוטה במיוחד עבור הלקוחות שלכם – לכל אחד יש את הפלטפורמה המועדפת עליו, תאפשרו להם ליצור איתכם קשר בכל מקום.

2. חתימה מיתוגית למייל

החתימה שלכם למייל מאפשרת ללקוחות וגורמי העבודה החדשים שלכם להכיר אתכם קצת יותר מקרוב. תוכלו להוסיף בחתימה שלכם את לוגו החברה שאתם מייצגים, משפט שנוגע לתחום העיסוק שלכם או ציטוט שאתם אוהבים במיוחד שיכול להביע את האג'נדה האישית שמלווה אתכם ביומיום. מדובר באחלה דרך למתג את בית העסק שלכם ולאפשר ללקוחות שלכם להכיר אתכם עוד לפני שהם נעזרו בשירות שאתם מציעים.

3. חתימה אלקטרונית מצחיקה למייל

אם אתם רוצים לשבור קצת את הקרח, תוכלו לעצב את החתימה האישית שלכם באופן משעשע – הוסיפו ציור דיוקן של פרצוף מחויך שלכם, הוסיפו גיף משעשע או בחרו במשפט שנון שמלווה אתכם לאורך הדרך. מדובר באחלה דרך ליצור קשר חיובי עם הלקוחות שלכם, מבלי להשקיע יותר מידי. וכבר ציינו כמה רושם ראשוני יכול להיות משמעותי?

על Emailed שמעתם?

אנחנו באימיילד מבינים את החשיבות של רושם ראשוני. יצירת קשר במייל יכולה להיות בהרבה מקרים תחילתה של ידידות מופלאה, קשר עבודתי מוצלח ואפילו ליווי פוטנציאלי של לקוח משמעותי. חתימה אלקטרונית למייל יכולה ללא ספק לשפר את נקודת הפתיחה שלכם ולהפוך את הקומוניקציה שלכם עם הלקוחות למשמעותית ומיוחדת הרבה יותר.

באתר שלנו תוכלו לעצב לגמרי לבד את החתימה למייל שלכם – להוסיף את פרטי הקשר הרלוונטיים, תמונה אישית שהייתם מעוניינים לשלב, עיצובים אלגנטיים ועוד. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, להתרשם ממגוון האפשרויות האדיר ולהזמין את החתימה האישית שלכם עוד היום! שיהיה לכם המון בהצלחה 🙂

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *