הפלטפורמות המובילות בעולם לשיווק דיגיטלי

קצב השינויים בעולם הגלובלי הוא מהיר ודפוסי התנהלות שקרו לא מכבר הפכו ללא רלוונטיים כיוון שהמגמה השתנתה באופן קיצוני.
השיווק הדיגיטלי תופס היום חלק נכבד ממערך השיווק של כל עסק, עוצמתו גדלה מיום ליום וכך גם רמת ההשפעה שלו על הלקוחות.

הפלטפורמות המובילות לשיווק דיגיטלי

הפלטפורמות המובילות בתחום השיווק הדיגיטלי הן גוגל, פייסבוק ואינסטגרם.

שיווק דיגיטלי באמצעות גוגל

השיווק הדיגיטלי מתבצע בכמה שלבים באמצעות Google ads..

השלב הראשון הוא יצירת המודעה אשר מאפיינת את העסק ואת המיוחדות שלו וזאת כדי לדרבן לקוחות פוטנציאלים להשתמש בשירותיו של עסק זה. המודעה מנוסחת תוך שימוש במשפטים ענייניים וקולעים למטרה ומתווספת לכך תמונה או סרטון איכותיים.

לאחר מכן, אנשי הפרסום מקבלים החלטה היכן לפרסם את המודעה אם בשוק הגלובלי או רק בשוק הישראלי. בהתאם לניתוח קהל היעד, המודעה מופנית לפלח השוק אשר מעוניין בדרך כלל לרכוש סוג זה של מוצרים.

הפרסומאי והלקוח מחליטים מראש מה יהיה גובה התקציב המקסימלי למסע פרסומי זה, אשר החיוב עליו מתבצע על פי מספר ההקלקות בפועל.

שיווק דיגיטלי באמצעות פייסבוק

כדי ליצור פרסום ממומן בפייסבוק, מכין הצוות המקצועי עמוד מעוצב ויוצא דופן אשר ימשוך אליו את הקהל. המטרה היא ליצור פעילות באמצעות דף זה על ידי פרסום פוסטים שונים ודפי נחיתה אשר מופנים לקהל הרלוונטי על פי חתך גלאים, סיווגי מקצוע וכו'. בהגדרת מטרות הפרסום קובעים מראש את עומק החשיפה, את היעדים ואת רמת המעורבות של הלקוחות הפוטנציאליים אשר תניע אותם לפעולה. בחתירה לאופטימיזציה משיגים הפרסומאים, לידים מעולים והמרות אשר ישמשו אותם בהמשך הדרך.

תוצאותיו של הקמפיין הפרסומי נראים כל העת בדוחות מפורטים ולכן אפשר לבצע בכל עת את השינויים הנדרשים, כדי להשיג תוצאות טובות הרבה יותר.

שיווק דיגיטלי באמצעות אינסטגרם

ההצלחה הגדולה של רשת האינסטגרם אשר יש בה למעלה ממיליארד משתמשים גררה הצלחה מטאורית וזוהי הרשת המשפיעה ביותר כעת על כל שכבות האוכלוסייה בישראל ובעולם, ללא קשר לגיל מקצוע ,או למצב כלכלי של כל אחד מהם.

היתרונות של האינסטגרם מקבלים ביטוי במעורבות גבוהה באופן מהותי מול רשתות חברתיות אחרות. נוצר בה קהל נאמן אשר מוביל להצלחות עסקיות עבור מותגים בתחומים רבים באמצעות הוספת הודעות פרטיות, סטוריז ותיוגים בפוסטים השונים שמבצעים הקהלים.

עם הזמן מעמיקה גם התודעה לפרסום באמצעות אינסטגרם TV אשר גם היא אופציית פרסום חובקת עולם.

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *