דרכים לשווק את העסק שלך בשנת 2021

זה לא ממש משנה אם יש לכם עסק חדש או שיש לכם עסק שקיים כבר שנים רבות, בזכות העידן הדיגיטלי, תוכלו להתנסות בכל מיני ערוצי שיווק ופרסום דיגיטליים. נציין שאלו לרוב ערוצים בהם נדרשת השקעה מינימאלית. המשיכו בקריאה ותוכלו להכיר את חלקם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

לפתוח פרופיל עסקי בחינם באינדקסים

יש אינדקסים בהם תוכלו לפתוח פרופיל עסקי בחינם. בפרופיל, תוכלו לכתוב את פרטי העסק, תחומי העיסוק, פרטי התקשרות ועוד. יש יתרון בפתיחת פרופיל כזה, משום שכך העסק יכול להיות מקודם בגוגל ללא שום עלות.

לצור עמוד עסקי ברשתות החברתיות

אפשר לפתוח עמוד עסקי בחינם בכל אחת מהרשתות החברתיות בהן, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין ורשת יוטיוב. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להזין תיאור איכותי ומעניין של העסק שלכם, להזין גם את מילות המפתח המאפיינות את העסק וכמו כן לינק לאתר שלכם.

להשתתף בפורומים מקצועיים

יש פורומים בארץ ובחו"ל, שיכולים להתאים לתחום המקצועי של העסק שלכם. נסו שלא לפרסם בהם, אלא לצקת לתוכם תוכן איכותי. לשם כך, עליכם גם להיות משתמשים פעילים באותם הפורומים.

לבנות רשימת תפוצה

אם יש לכם כתובות מיילים כתוצאה מכך שגולשים השאירו את פרטיהם באתר האינטרנט שלכם והסכימו לקבל דיוור אלקטרוני מכם, הרי שתוכלו לאסוף את כל המיילים ולבנות רשימת תפוצה. לאחר מכן, תוכלו להכין ניוזלטרים ולשלוח אותם באופן שוטף לגולשים. אין ספק שמדובר על דרך מצוינת בה ניתן לעניין את הלקוחות במוצרים ושירותים שהעסק מציע.

לדאוג לחתימה אישית במייל

כולנו משתמשים במייל וגם שולחים המון מיילים מדי חודש ולכן עלינו לנצל את הפוטנציאל שיש במיילים שאנחנו שולחים ונוכל לעשות זאת באמצעות חתימה אישית. לאותה חתימה, נוסיף גם אייקונים שיובילו לאתר האינטרנט של העסק, לעמוד הפייסבוק וכו'. אגב, אפשר גם להשתמש בחתימה על מנת לעדכן על מבצעים ותכנים רלוונטיים.

לבנות מועדון לקוחות

אם יש לעסק לקוחות קיימים שצורכים את שירותיו או קונים ממוצריו על בסיס קבוע, אפשר לצרף אותם למועדון לקוחות ייחודי. במסגרתו, אפשר להציע להם מוצרים בהנחות מיוחדות, לפנק אותם במתנה ליום ההולדת או יום הנישואין וכו'. הקמת מועדון לקוחות, תעשה על ידי חברה שיש לה ניסיון בתחום וכמו כן שיש ברשותה כלים מתקדמים להקמה וניהול של מועדוני לקוחות וכל זאת על מנת שהעסק יוכל לשמר ולהעמיק את הקשר עם לקוחותיו.

להעלות סרטונים לרשת היוטיוב

לא מדובר בעוד רשת חברתית, אלא מדובר באחת הרשתות הגדולות והמצליחות ביותר. מלבד זאת, רשת יוטיוב מהווה מנוע חיפוש לכל דבר. החיבור שלה עם גוגל הביא לכך שסרטוני וידאו הפכו עוד יותר פופולאריים ומועדפים על הגולשים. יש להעלות סרטונים קצרים שיהיה בהם מידע רלוונטי לגבי המוצר או השירות שהעסק מציע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *