דוגמאות לחתימות יפות במייל

קצת על עולם החתימות במייל

כיום, אין אחד שלא משתמש במייל. מדובר בפלטפורמה שימושית למדיי להעברת מסרים לא מיידיים לקרובי משפחה, חברים וגורמי עבודה. באמצעות כתובת המייל שלנו נוכל להעביר קבלות ללקוחות, סיכומי עבודה לקולגות שלנו ובדיחות משעשעות שמצאנו ברחבי הרשת לחבר קרוב שאנחנו אוהבים.

אבל האמת היא, שהמייל שלנו הוא יותר מאמצעי להעביר מסרים לאחרים – מדובר גם בדרך מצוינת נוספת להביע את האישיות המיוחד שלנו. כיום, כל אחד יכול ליצור חתימה אישית מיוחדת למייל – יכול להיות מדובר בחתימה קבועה שתתלווה לכל מייל שיישלח מאותו המשתמש, או בחתימה מתחלפת תלוי הקשר.

חתימה אישית היא דרך מופלאה להביע את האישיות המיוחדת שלנו או של החברה שאנחנו מייצגים – היא יכולה למתג אותנו, לשדרג את הרושם הראשוני שאנחנו מעבירים ואפילו לשבור קצת את הקרח. בשביל לעזור לכם למצוא את החתימה המושלמת, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לחתימות למייל שייתנו לכם קצת השראה. בהצלחה!

חתימה למייל לחברה גדולה

אם אתם מנהלים חברה גדולה ובה כמות עובדים שמייצגים אותה מול גורמי העבודה – יכול להיות ששווה לכם להוציא חתימת מייל משותפת. החתימה יכולה לכלול את פרטי הקשר של החברה, הלוגו האישי של בית העסק שלכם וסלוגן שנון או שאפתני שמביע את האג'נדה האישית שמלווה אתכם ביומיום. החתימה כמובן, תוכל להשתנות בקרב עובדי החברה השונים לפי השם שלהם ובמידה ותבחרו בכך, תוכלו לאפשר לאלה להוסיף נופח אישי לחתימה הכללית המשותפת.

חתימה למייל לפרילנסר

אם אתה פרילנסר, אתה בטח מבין שאין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. חתימה של פרילנסר צריכה לתפוס את העין לגורמי העבודה והלקוחות הפוטנציאליים ולתת להם מענה לשאלה חשובה אחת – למה דווקא אתה ולא אף אחד אחר? ולכן, החתימה האישית שלך לא רק תכלול את הדרכים ליצור איתך קשר, אלא גם תיגע בקצרה בשירותים שאתה מציע ואפילו תוכל לשלב גם משפט כללי שנוגע לקשר האישי שלכם לעולם התוכן בו אתם מתעסקים.

חתימה למייל לקשר חברי

אם אתם אוהבים להעביר מיילים לחברים ומשפחה ובתכלס, לא באמת מנהלים יחסי עבודה באמצעות הפלטפורמה המיוחדת הזאת – תוכלו לבחור בחתימה אישית ומגניבה במיוחד. את החתימה תוכלו לקשט עם תמונה מצחיקה שלכם מפעם, משפט עם בדיחה פנימית שרק החברים יבינו או למעשה, כל רעיון אחר שיעלה לכם לראש.

קצת עלינו
אנחנו באימיילד מבינים את החשיבות שביצירת רושם ראשוני נאות. אנחנו מציעים לכם ליצור באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית שלנו חתימה ייחודית שתהיה אישית רק לכם. אז למה אתם מחכים? היכנסו עכשיו!

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *