איך עושים אימייל חדש | איך ליצור אימייל

מזל טוב! החלטת לפתוח חשבון!

בחשבון האימייל שלנו אנחנו נשתמש בדרך כלל לענייני עבודה אבל לעיתים יהיה שימושי בשביל להעביר בין חברים קבצים כבדים, מסמכים שקשורים ללימודים ואפילו בדיחות מצחיקות שראינו ברשת. אחרי שחשבת על זה הרבה זמן והגעת למסקנה שחסר לך שאין לך משתמש סוף סוף החלטת לפתוח חשבון. הרצון הוא פשוט והמטרה היא כמובן נעלה, אבל איך בכלל עושים את זה?

על חשבון ה-Gmail

ברשת תוכלו למצוא פלטפורמות רבות לפתיחת חשבון מייל. לכל פלטפורמה יש כמובן את המאפיינים שלה ואת היתרונות והחסרונות היחסיים שלה בהתאם, אבל כשמדובר בפתיחת חשבון ראשון – כנראה שהאפשרות הכי טובה עבורכם היא פתיחת חשבון Gmail. למה? ובכן, התשובה היא פשוטה. חשבונות ג'ימייל נתפסים כרשמיים, לעומת חשבונות אחרים שיוכלו אולי לפדח אתכם מול הקולגות. יתרון נוסף שכנראה משמעותי יותר מעניין הרשמיות הוא שהחשבון מקושר לכל הפעילות שלכם בגוגל ובכך יהפוך אתכם למקושרים קצת יותר. כמובן שאין תשובה נכונה אחת, אבל במדריך זה נפרט אודות השלבים בפתיחת חשבון ג'ימייל. שנתחיל?

יאללה, מתחילים!

בשביל לפתוח חשבון, נתחיל כמובן בלהיכנס לאתר של ג'ימייל (בקישור הבא). כשתפתחו את האתר, תוצג בפניכם אפשרות לפתוח חשבון – בה כמובן נבחר.

איך עושים אימייל חדש-1

לאחר שנבחר באפשרות פתיחת החשבון, נתחיל במילוי הפרטים שלנו. שם יידרש מאיתנו למלא את השם המלא שלנו, המשתמש הנדרש והסיסמא. מדובר בפעילות יחסית פשוטה, אמנם חשוב שתזכרו כמה דברים:

  • שם משתמש תפוס – שימו לב, ייתכן ושם המשתמש שתבחרו יהיה תפוס. אין לכם מה לדאוג, תנסו לאחר השם הרצוי להוסיף מספר או אות מסוימת נוספת.
  • בחירת כינוי פורמלי – מומלץ בפתיחת החשבון לבחור בשם משתמש פורמלי שיהיה לכם נעים להציג בפני הקולגות והבוס, תשתדלו לא לקחת את זה יותר מידי בצחוק. האפשרות הכי טובה אם אתם שואלים אותנו, היא פשוט לשים את המלא שלכם.
  • סיסמא – כמובן שחשוב לא להתפשר כשזה נוגע לאבטחה. בחירה בסיסמא חזקה שכוללת אותיות, מספרים וסימנים תהפוך את החשבון שלכם לקשה מאוד לפריצה.

לאחר שתמלאו את הפרטים, אמור לצאת לכם משהו כזה:

איך עושים אימייל חדש-2

שימו לב – היוזר שבחרתי במקרה הזה היה תפוס וביקשו ממני להחליף את הסיסמא. לא נלחצתי כמובן והחלפתי את היוזר שלי ל-ronironiron ואת הסיסמא לקשה לפריצה אפילו יותר.

איך עושים אימייל חדש-3

מילוי מספר הטלפון – לאחר שתמלאו את הפרטים, יידרש מכם להזין את מספר הטלפון שלכם. שימו לב – מספר הטלפון שלכם ישמש רק כאמצעי אבטחה והזדהות, גוגל לא ישלחו לכם הודעות ויספימו אתכם בסמסים, לא לדאוג.

איך עושים אימייל חדש-4

לאחר שתמלאו את מספר הטלפון שלכם, תקבלו קוד לטלפון וכל מה שיידרש מכם זה להזין אותו בשלב ההרשמה הבא.

ההודעה שתקבלו תיראה כך:

איך עושים אימייל חדש-5

הדף בהרשמה יראה כך:

איך עושים אימייל חדש-6

לאחר אישור הסיסמא, תצטרכו למלא פרטים נוספים על עצמכם – תאריך לידה, מגדר ומייל ביטחון בו תוכלו להשתמש במידה ותשכחו את פרטי החשבון שלכם. מילוי מייל ביטחון הוא אופציונלי, אבל אם יש לכם אפשרות אנחנו כמובן ממליצים למלא אחד.

איך עושים אימייל חדש-7

לאחר שתמלאו את הפרטים ותעברו לשלב הבא תינתן לכם האפשרות לקשר בין מספר הטלפון שלכם לחשבון. שימו לב – מדובר באפשרות אופציונלית ולא בחובה כחלק מתהליך ההרשמה. במידה ואתם לא מעוניינים בכך, תלחצו “Skip”. במידה ותחליטו שהעניין רלוונטי עבורכם תבחרו באפשרות השנייה, “Yes, I’m in.”.

איך עושים אימייל חדש-8

לאחר מכן, תעברו אחרי פרטי הפרטיות, תאשרו אותם וזהו – יש לכם חשבון ג'ימייל!

להזמנת חתימה למייל

תגובה אחת על הפוסט “איך עושים אימייל חדש | איך ליצור אימייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *