איך ליצור חתימה למייל

חתימה למייל היא סיומת קבועה שסוגרת את המיילים היוצאים שלך ומכילה את פרטי העסק ו/ או התפקיד של בעל המייל. חתימה למייל משמת גם כמעין כרטיס ביקור, זאת משום שהיא מכילה את פרטי ההתקשרות עם בעל העסק ( או בעל המייל ותפקידו בחברה):

  • שם פרטי ושם משפחה
  • כתובת/ הוראות הגעה
  • טלפון נייד, פקס וכיו"ב
  • כתובת דואר אלקטרוני
  • קישור לאתר אינטרנט, דף פייסבוק, חשבון אינסטגרם ועוד.
איך ליצור חתימה למייל

שרתי הדואר האלקטרוני הגדולים כמו ג'ימייל או אאוטלוק למשל, מציעים פלטפורמה לשילוב חתימת מייל מוטמעת בגוף המייל המבוססת על כתיבת קוד ומצריכה מכם להזין את הפרטים שאתם מעוניינים לשלב בחתימה על פי תהליך מסודר. בדרך זו תוכלו לקבל חתימת מייל בתבנית הסטנדרטית שמציע השרת. גם לתוך התבנית הזו ניתן בדר"כ להוסיף תמונה או לוגו.

החיסרון המרכזי של פתרון זה הוא היעדר ייחודיות או בידול כלשהו מאלפי ועשרות אלפי בעלי עסקים אחרים המשתמשים באותה התבנית.

יתרה מכך, הסיכון בהעברת חתימה מבוססת קוד משרת מייל אחד לאחר היא שהשרת המתחרה לא יזהה את הקוד והטקסט שייקלט יצא מעורבב או בג'יבריש.

רוצים לנצל את הפלטפורמה לשליחת המיילים כאמצעי שיווק נוסף, אמצעי לבידול העסק שלכם?

Emailed – חתימה למייל

אנחנו מעצבים חתימות למייל עבור לקוחות עסקיים בינוניים, קטנים וגדולים וכן עבור חברות בע"מ. מאיירים ומעצבים גרפיים מקצועיים, מומחים במשימות עיצוב חתימה אישית למייל ייצרו עבורכם וגם עבור עובדיכם במקרה הצורך, תמונות חתימה במייל מותאמות לכל עובד על פי תפקידו ובעלות שפה עיצובית אחידה שתבדל את העסק שלכם ותייחד אותו.

אנחנו משלבים בתמונת חתימה במייל את כל פרטי ההתקשרות לפי בקשתכם, תוך ייעוץ שוטף בנוגע למאפייני העיצוב בהתאם לסוג העסק שלכם, המוצרים או השירותים שאתם מספקים.

בנוסף, תבנית חתימה למייל שנעצב עבורכם תכיל גם תמונה שלכם, לוגו או איור אישי שניצור עבורכם וייחד את חתימת המייל שלכם.

היתרון המרכזי של תמונות לחתימה במייל הואבכך שמדובר בקובץ שעובר באופן אחיד בין שרת מייל אחד לאחר, גם כשמדובר בשרתים שונים ומתחרים ( לדוגמא שליחת מייל מחשבון ג'ימייל לחשבון אאוטלוק או , שליחה ממייל של יאהו לחשבון של וואלה).

בעלי עסק ורוצים לשדרג את החתימה למייל? התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם עם מענה מהיר, מקצועי ואדיב.

איך עושים חתימה למייל?

דרך נוספת, היא להיעזר בפלטפורמה הייחודית שלנו, באמצעותה אתם יכולים להשיג חתימות יפות למייל בקלות ובמהירות: Emailed אתר להכנת חתימות מעוצבות למייל שלכם. אתם מזינים את הפרטים הרלוונטיים, תמונת לוגו ותמונה שלכם במידה ואתם מעוניינים לשלב אותה בחתימה, בוחרים בתבנית ייחודית ואנו מרכיבים עבורכם את החתימה. תוך 48 שעות בלבד תקבלו את החתימה למייל שלכם עם הוראות מדויקות להטמעתה בהתאם לסוג שרת הדואר האלקטרוני שאתם משתמשים בו.

במידת הצורך, נשמח גם לספק תמיכה וליווי טלפוני בהטמעת חותמת למייל.

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *