איך לבחור חברת לפיתוח אפליקציות?

בחירת חברת פיתוח אפליקציות היא החלטה הרת גורל, שהרי אדם שהגיע לשלב בו הוא החליט שהוא מעוניין לפתח אפליקציה בתחום מסוים, למעשה מפקיד את "הבייבי" (הרעיון שלו), בידי חברה ונותן בה אמון מוחלט שהיא אכן תספק את אותה תוצאה מוגמרת לה הוא מצפה. במאמר זה נרחיב אודות בחירה חכמה של חברת פיתוח.

בחירת חברת פיתוח אפליקציות – המשמעות

בחירת חברת פיתוח אפליקציות חשובה מאוד מסיבה הכי ברורה שיש, החברה תהיה בעלת ערך מכריע וכבד משקל בכל הנוגע אל הצלחת התוצר הסופי, קרי, האפליקציה. בחירה בחברת פיתוח אפליקציות אשר אינה מאגדת ניסיון ומקצועיות בכל הקשור אל פיתוח אפליקציות, יכולה לסכן את כל הפרויקט של היזם. מסיבה זו חשוב לבצע את הצעדים הבאים טרם אתם מחליטים מהי אותה חברה שתפתח עבורכם את האפליקציה.

הלכה למעשה – פרמטרים חשובים לבחירת חברה מתאימה

  • מידע – הצעד הראשון תמיד יהיה חיפוש מידע אודות חברת הפיתוח. נכון להיום הדרך הטובה ביותר היא פשוט להיכנס אל אתר הבית של החברה, לקרוא אודותיה, להבין מי אנשי הצוות אשר עובדים בחברה ומי המנהלים שלה.
  • המלצות ותיק עבודות – חברה אמינה שמגלה שקיפות כלפי לקוחותיה לא תהסס לפרסם המלצות של לקוחות, כאן חשוב לשים לב האם החברה מציעה לכם לקרוא המלצות של ממליצים ללא שום פרטי זיהוי, או שמא כל המלצה מלווה בתמונה של הממליץ ואי מייל שלו על מנת שתוכלו לפנות אליו ישירות ולברר איתו.
  • לקוחות – תמיד חשוב להתרשם מהלקוחות של החברה, אם לקוחות העבר ואם לקוחות קבועים. בחירת חברה חייבת להיעשות לאחר שאתם בטוחים שאותה חברה בה בחרתם אכן יכולה לעמוד במשימת הפיתוח בהצלחה וחברות בסדר גודל שלכם וכן חברות גדולות ומוכרות הן מדד.
  • סוגי שירותים – יש לבחון מהם השירותים אותם החברה מציעה וזאת מלבד פיתוח אפליקציות. שכן, רוב הפעמים לקוח מרוצה מעוניין להשתמש בשירותים נוספים אותם החברה מציעה.
  • פיתוח אפליקציות – ברור לכולנו שבחירת חברת פיתוח אפליקציות תיעשה לאחר שווידאתם שהחברה אכן מספקת שירות זה, אך האם בדקתם האם החברה מספקת את סוג השירות בו אתם מעוניינים? שכן יש חברות שמפתחות אפליקציות רק לאנדרואיד או לאייפון ויש גם כאלו שמספקות שירותי פיתוח לשתי מערכות ההפעלה ואף מגדילות ומציעות ללקוחותיהם שירות פיתוח אפליקציות מובייל או ווב.

כעת, לאחר שביררתם וחקרתם יש בידכם את כל הכלים לפעולת בחירת חברת פיתוח אפליקציות. בהצלחה!

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *