למה לעשות חתימה למייל?

בעל עסק – שואל את עצמך למה לעשות חתימה למייל?

שואלים את עצמכם מהי חתימה למייל? ולמה אתם צריכים אותה? במאמר הזה נסביר לכם הכל.

למה לעשות חתימה למייל

כבעלי עסק, אתם בוודאי מחזיקים שורה של מסמכים עסקיים הנושאים את שם העסק, השם שלכם, הכתובת, מספר הח"פ, דרכי התקשרות וכיו"ב. דוגמא לכך הן חשבוניות וקבלות שאתם מוציאים ללקוחות או למשל הזמנות לספקים. היום אין כמעט בית עסק שלא מחזיק חשבון מייל ורבים גם מחזיקים אתר אינטרנט ( או דף נחיתה), חשבון פייסבוק או אינסטגראם וגם וואצאפ. כל הכלים האלה נועדו להגדיל את החשיפה של העסק, השירותים שהוא מספק או המוצרים שהוא מוכר ליותר לקוחות. בכל אחת מהפלטפורמות השיווקיות והכלים שבאמצעותם אתם יוצרים אינטראקציה עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים חשוב לכם ליידע אותם על כל הדרכים בהן הם יכולים להתעדכן במה שחדש בעסק, מוצרים, שירותים, מבצעים וכיו"ב.

תבנית חתימה למייל מכילה את כל פרטי ההתקשרות כמו מספר טלפון, כתובת, מייל, אתר אינטרנט דף פייסבוק וכיו"ב, אבל לא רק. חתימה דיגיטלית למייל יכולה לשלב גם לוגו וגם מאפיינים אישיים שיבדלו את חותמת המייל שלכם מאחרות.

איך עושים חתימה בג'ימייל?

בשביל להוסיף חתימה לג'ימייל, צריך בשלב הראשון להיכנס לחשבון הג'ימייל שלכם.

בשלב הבא, לוחצים על אייקון גלגל השיניים שנמצא בצד השמאלי העליון של העמוד ובוחרים ב"הגדרות".

בעמוד הגדרות נבחר בעמודה "כללי" – עכשיו כשתרדו לתחתית העמוד תראו שאתם יכולים לבחור באופציה שמאפשרת את הגדרת החתימה. כאן ניתן להכניס את הטקסט שאתם מעוניינים שיופיע בחתימה בכל פעם שתשלחו מייל וגם להגדיר תמונה על ידי לחיצה על אייקון התמונה.

בתור תמונה אתם יכולים לבחור בלוגו שלכם ( אם יש לכם לוגו) ואם אין, אתם יכולים לשלב תמונה של עצמכם או תמונה שמייצגת את העסק.

רוצים להיות יצירתיים ולהתבלט על פני כולם? נסו חתימת מייל מעוצבת

שלבו קריקטורה אישית לתבנית חתימה דיגיטלית במייל. חתימה מעוצבת תבדל אתכם מהמתחרים, תהפוך כל מייל שתשלחו לבלתי נשכח ותעורר תגובות חיוביות בקרב הלקוחות.

חתימה למייל היא מרכיב חשוב במכלול המיתוגי והשיווקי של העסק שלכם, ממש כמו אתר אינטרנט ועמוד פייסבוק. הוספת חותמת למייל (אפילו פשוטה) היא לא עניין מסובך ולכן אין סיבה לוותר עליה.

אנחנו מעצבים חותמות מותאמות אישית למייל העסקי שלכם. אנחנו משלבים את עיצוב החותמת בין אם מדובר בעיצוב חתימה ב outlook או חתימה ב gmail במכלול המיתוגי שלכם, משלבים את הלוגו וגם מתאימים חותמות אישיות לכל העובדים בחברה, כך שכל עובד יקבל חותמת מותאמת אישית עם שמו, התפקיד שלו ודרכי ההתקשרות הישירות עימו.

מתעניינים בחתימה מעוצבת או הוספת תמונה לחתימה באאוטלוק? התקשרו אלינו עוד היום או השאירו פרטים פה באתר ואנחנו נחזור אליכם עם ייעוץ אישי של מאייר מקצועי ומנוסה.

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *