איך להוסיף חתימה למייל בג'ימייל?

הוספת חתימה למייל חשובה מאוד כחלק מתהליך המיתוג של העסק. היא מסייעת לנו בהטמעת השם והלוגו בקרב קהל הלקוחות שלנו ויצירת קישור בין השם של העסק לבין תחום ההתמחות שלו – שירותים או מוצרי צריכה: בגדים, אוכל, מוצרי חשמל, צעצועים וכיו"ב.

איך להוסיף חתימה למייל בגימייל

תבנית חתימה למייל ג'ימייל, מעוצבת על ידי מעצב גרפי מקצועי בשפה העיצובית של כלל העזרים השיווקיים של העסק עוזרת לכם לקבע את המותג שלכם בזיכרון של הלקוחות וגם בקרב לקוחות פוטנציאליים ועתידיים. היום מקובל מאוד שעסקים קטנים כגדולים, מוסיפים לחשבונות השונים של העסק: מייל עסקי, המיילים של העובדים וכמובן למייל של בעל העסק, חתימה דיגיטלית ומעוצבת.

אם בעבר רוב העסקים עבדו רק עם שרת הדואר האלקטרוני של אאוטלוק, הרי שהיום יותר ויותר עסקים מגלים את העולם הדיגיטלי של גוגל, עם חשבונות ג'ימייל מתקדמים ואפשרויות שיתוף מסמכים נוחות ויעילות של גוגל דרייב.

אז איך עושים את זה – איך מוסיפים חתימה בג'ימייל?

החלטתם להוסיף לעסק שלכם חתימה למייל gmail, עכשיו רק נשאר להבין איך עושים את זה.

יש אפשרות אחת, שמצריכה מכם לעשות קצת "עבודה שחורה" של מתכנתים ולהיכנס להגדרות של שרת הדואר האלקטרוני ( בלחיצה על גלגל השיניים שמופיע בצד שמאל למעלה) ואז בחירה ב"הגדרות" ובקטע חתימה אתם יכולים להוסיף את הטקסט שאתם מעוניינים שיופיע באופן קבוע כחותמת מייל עסקי שלכם.

המידע שמקובל להכניס בתהליך הוספת חתימה gmail, הוא:

  1. שם פרטי + שם משפחה ותפקיד בחברה
  2. מספר טלפון וטלפון נייד
  3. מספר פקס
  4. כתובת אתר אינטרנט
  5. קישור לדף פייסבוק
  6. קישור לחשבון אינסטגרם
  7. כתובת העסק ו/או קישור למיקום ב-Waze

(לא לשכוח ללחוץ על 'שמירת שינויים' בתחתית הדף).

יש לכם אופציה להוסיף כאן גם לוגו על ידי בחירה באופציית התמונה.

אולם, חשוב לציין לגבי האפשרות הזו ליצירת חתימה אלקטרונית בג'ימייל ויצירת חתימות דיגיטליות באופן כללי, שכשאתם מגדירים את החותמת באמצעות כתיבת קוד, ייתכן וכשהמייל יתקבל בשרת דואר אלקטרוני מתחרה ( כמו יאהו, אאוטלוק וואלה ואחרות), הוא לא יידע לקרוא את הקוד כמו שצריך והטקסט לא יתקבל בצורתו הרגילה אלא עם עיוותים או בגיבריש.

מסיבה זו יותר ויותר בתי עסק בוחרים דווקא במהלך של הוספת תמונה לחתימה בג'ימייל.

איך להוסיף תמונה לחתימה בג'ימייל?

בגלל הפוטנציאל ליצירת בעיות במעבר המיילים משרת מיילים אחד לאחר, בוחרים עסקים רבים המשתמשים בג'ימייל, בצעד של הוספת תמונות לחתימה במייל. במקרה כזה, פונים למעצב גרפי ובוחרים במהלך של עיצוב חתימה אישית בג'ימייל.

אנו מתמחים ביצירת תמונות לחתימה במייל ג'ימייל ושרתי דואר אלקטרוני נוספים. מעצב גרפי מומחה בעיצוב חתימות למייל בפרט ומיילים שיווקיים בכלל יבנה יספק לכם מספר דוגמאות חתימה למייל, שכולן מתכתבות עם השפה העיצובית של העסק שלכם – הצבעניות הכללית ובחירת הגופנים. מהן תוכלו לבחור חתימה דיגיטלית בג'ימייל שתשרת אתכם מעתה והלאה.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו טלפונית או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם עם מענה מהיר, מקצועי ואדיב.

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *