איך כדאי לעצב חתימה למייל?

חושבים על הוספת חתימה למייל העסקי שלכם אבל נתקלים בשאלות ובעיות?

בשביל זה אנחנו כאן. הצוות המקצועי של Emailed חתימה למייל אנחנו מתמחים בעיצוב והוספת חתימות מייל לכל סוגי שרתי הדואר האלקטרוני.

איך כדאי לעצב חתימה למייל

 צוות של מאיירים, מעצבים גרפיים ומומחי שיווק עם ניסיון רב בהובלה וניהול קמפיינים שיווקיים באינטרנט וביצירת חתימת מייל עם ערך מוסף. אנחנו נלווה אתכם בתהליך השיווקי של יצירת החתימה וניצור עבורכם חתימה אישית במחיר מצחיק שתוכל לשרת את העסק שלכם הרבה מעבר לחתימה רגילה ותעניק לכם ערך שיווקי רב.

שואלים את עצמכם איך לעשות חתימה במייל?

המאמר הזה נועד במיוחד בשבילכם. כאן נסקור את התועלות השונות שניתן להפיק מחתימת מייל מעוצבת ונסביר על אלו מרכיבים חשוב ומומלץ לשים את הדעת כשמתכננים עיצוב חתימת מייל.

לפני הכל, חשוב לדעת כי קיימים מספר שרתי דואר אלקטרוני ( מייל בעברית), המרכזיים והבולטים שבהם:

  1. אאוטלוק
  2. ג'ימייל
  3. יאהו
  4. וואלה
  5. Apple Mail

ניתן להוסיף לכל אחד משרתי המייל חתימה בסיסית ולהזין את הפרטים שאתם מעוניינים שיופיעו בה, דרך קטגוריית ההגדרות בכניסה למייל שלכם.

בדרך כלל הפרטים שניתן להוסיף הם:

  • שם בעל המייל ותפקידו
  • שם החברה/ העסק
  • דרכי התקשרות: מספרי טלפון ופקס
  • קישורים לאתר איטרנט, דף פיסבוק, חשבון אינסטגרם וכיו"ב.

למי ששואלים איך להוסיף חתימה באאוטלוק, לג'ימייל או לאחד משרתי המייל האחרים, אכן ניתן לעשות זאת בעצמכם. בדרך זו תקבלו חתימה במייל גנרית אך אינפורמטיבית.

אך חשוב שתדעו – יש לכם יכולת להפיק הרבה יותר מחתימת המייל שלכם.

 רוצים להפיק את המירב מחתימת המייל שלכם?

זה נכון שניתן להסתפק בחתימה גנרית, שיש לשאר העסקים, אבל יש לכם אפשרות גם להפיק מחתימת המייל שלכם הרבה יותר. זאת משום שאולי לא ידעתם, אבל חתימת מייל יכולה להיות גם כלי שיווקי זול ויעיל עבור מייל עסקי.

חתימת מייל לא חייבת להיות גנרית ופשוטה, אלא ניתן לבחור להוסיף חתימה מעוצבת למייל.

חתימת מייל מעוצבת תבדל את החתימה שלכם מבין מאות ואלפי מיילים ותייצר עבורכם ערך מוסף של בולטות ונראות. חתימה כזו, יכולה להכיל את כל הפרטים שמכילה חתימת מייל פשוטה, אבל מעבר לכך, ניתן ורצוי להוסיף לה לוגו, תמונה וגם סלוגן או מסר שיווקי שחשוב לכם להעביר וייחד את החתימה.

תבנית חתימה למייל כתמונה, ניתן לעצב בשפה הגרפית המאפיינת את שאר החומר השיווקי של העסק – הלוגו, השלט, הניירת העסקית וכיו"ב וכל להפוך אותה לזרוע נוספת של המהלך השיווקי שלכם. בבחירת הצבעים וגם בבחירת צורת הגופן. מרגע הוספת חתימה למייל והטמעתה, היא תצורף לכל מייל שתשלחו מחשבון הדואר האלקטרוני העסקי.

מעוניינים לשלב חתימה במייל העסקי שלכם?

התקשרו אלינו, או השאירו פרטים באתר ואנו נשמח לספק ייעוץ וליווי בעיצוב החתימה שייצרו עבורכם המעצבים הגרפיים המקצוענים שלנו.

להזמנת חתימה למייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *